woensdag 17 oktober 2012

Bosklassen


We sliepen in Villa Kluisbos. We zijn naar het speeltuintje geweest.
Het ontbijt was lekker. Naast het restaurant was een openluchtzwembad maar we mochten er niet in (het was gesloten en te koud).
‘s Avonds hebben we een film gekeken…
Vincent

Het was heel  leuk op bosklassen. Het was heel lekker eten. Er was een lange glijbaan, ik en Jonas gingen samen en Jonas viel altijd.
De villa was mooi. Ik en Jonas speelden altijd legertje.
Maar ik bleef niet slapen, maar ik kwam wel elke dag terug. De eerste dag kwam ik met de kinderen, maar de tweede dag kwam ik met juf Katleen. Op de bosklassen speelde we spelletjes in het bos. Ik heb me goed geamuseerd.
Khylo

De bosklassen waren top het eten was lekker.
En we zaten in een villa, dat was leuk.
Soms moesten we berg af en dan weer berg op.
Rich

Kijk maar naar onze leuke foto’s!
Groetjes
De klas van juf Vanessa en juf Greet




Bosklassen 2012

1 opmerking:

Anoniem zei

Dank voor de mooie foto's !
Een fijne herinnering voor de jongens.

Ellen, mama van Morten